عمومی

معرفی واتساپ جی بی

دانلود واتساپ جی بی یکی از پیشرفته ترین اپلیکیشن هایی که شباهت زیادی به نسخه اصلی این اپلیکیشن دارد واتس اپ GB اندروید است که امکانات بیشتری دارد و به یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین کاربران ایرانی تبدیل شده است که از خدماتی که در اختیار مخاطبان قرار می دهد استفاده می کنند.

یکی از بزرگترین ایرادات اپلیکیشن واتس اپ عدم پشتیبانی از ایجاد چندین اکانت در یک گوشی است که برای بسیاری از کاربران مشکل ایجاد کرده است. این در حالی است که تلگرام از این قابلیت پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد چندین اکانت تلگرام در یک تلفن همراه داشته باشید. از این رو بسیاری از کاربران مشکل فیلترینگ این نرم افزار را نادیده گرفتند و برای ایجاد چندین اکانت تلگرام در یک گوشی به این اپلیکیشن متوسل شدند.

 

دانلود واتساپ جی بی

اما نگران نباشید. اپلیکیشن جدید سبز و آبی «GBWhatsApp» این مشکل را برای کاربران گوشی های اندرویدی حل کرده است. به عبارت دیگر، آخرین نسخه 99 این برنامه به شما این امکان را می دهد که چندین اکانت واتس اپ در یک گوشی داشته باشید و پیام های شخصی و کاری خود را از یکدیگر جدا نگه دارید. این برنامه شامل ویژگی های برنامه اصلی واتس اپ و همچنین معرفی چند ویژگی جدید می باشد.

شما می توانید GB WhatsApp را برای گوشی اندرویدی خود با لینک مستقیم و کاملا رایگان از مایکت دانلود کنید و پیام های کاری و شخصی خود را جدا کرده و به صورت حرفه ای مدیریت کنید.

مطلب پیشنهادی برای شما:   سیستم اطفا حریق و محصولات آتش نشانی

 

معرفی GBWhatsApp

GBWhatsApp یک برنامه پیام رسانی محبوب و کاربردی است که به شما امکان می دهد چندین حساب WhatsApp را به طور همزمان در یک تلفن مدیریت کنید. این برنامه بر اساس پایگاه داده و نسخه اصلی برنامه Whats App طراحی و توسعه یافته است و از تمامی ویژگی های نسخه های اصلی و برخی ویژگی های جدید پشتیبانی می کند. دانلود واتساپ جی بی با لینک مستقیم از وبسایت اندروید پارسی به آدرس https://androidparsi.ir  قابل انجام است. شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

این برنامه برای افرادی که از چند سیم کارت استفاده می کنند و می خواهند برای تمام سیم کارت های خود اکانت واتس اپ داشته باشند بسیار مفید است و با استفاده از آن می توانند به راحتی با یک گوشی چندین اکانت واتس اپ داشته باشند.

اما از آنجایی که این برنامه نسخه غیر رسمی Whats App محسوب می شود، ممکن است فکر کنید به اندازه نسخه اصلی امن نیست. اما اینطور نیست و امنیت این برنامه مانند واتس اپ اصلی است زیرا از سرور نسخه اصلی واتس اپ خود ایجاد شده است، بنابراین امنیت آن حفظ می شود. حریم خصوصی شما در این اپلیکیشن کاملا محفوظ خواهد بود و می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

جی بی واتس اپ برخی از محدودیت های واتس اپ اصلی مانند محدودیت ارسال عکس و فیلم با اندازه و تعداد مشخص را حذف کرده و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است. به همین دلیل این اپلیکیشن مورد استقبال طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته است و تقریبا اکثر افرادی که چند سیم کارت دارند از GB Whats App استفاده می کنند و پیام های کاری و شخصی خود را از یکدیگر جدا نگه می دارند.

مطلب پیشنهادی برای شما:   راهنمای کامل برای تمیز کردن سینک ظرفشویی با بهترین روش ها

 

ویژگی های برنامه GB فارسی

این اپلیکیشن یکی از بهترین نسخه های تغییر یافته واتس اپ است که جدا از استفاده از اکانت های مختلف، ویژگی های جذاب دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

  • قابلیت پاسخگویی خودکار
  • گزینه های حفظ حریم خصوصی را بهبود بخشید
  • گزینه عدم نمایش آخرین حضور (آخرین حضور)
  • گزینه ای برای پنهان کردن علامت تحویل پیام (پیام ارسال شد)